h1

Onderzoek: Wat voor gamer ben jij?

januari 1, 2008

Deze blog gaat over games, maar games is een groot onderwerp je hebt veel verschillende soorten games en je kan het op verschillende manieren spelen. Ik heb dan wel niet veel bezoekers per dag maar mischien kan ik toch nog een paar mensen vinden die mijn vragenlijst met als hoofdvraag: “Wat voor gamer ben jij?” kunnen beantwoorden. Dit is de vragenlijst:

1. Hoevaak game je?

2. Op welke console(s) game je?

3. Game je liever alleen of met meer, online of niet online?

4. Wat is je favoriete game?

6. Wat is de stomste game die je kent?

5. Hoe zie jij games in de toekomst?

A.U.B invullen in een comment bij deze post. Bedankt alvast! Het resultaat wordt na minimaal 10 ingevulde vragenlijsten uitgewerkt in een nieuwe post.

één reactie

  1. Mijn eigen invulling 😛 :
    1. Hoevaak game je?
    Meestal per dag wel een minimaal een halfuurtje, tenzij ik veel huiswerk heb 😦

    2. Op welke console(s) game je?
    PS2 en PC

    3. Game je liever alleen of met meer, online of niet online?
    Met meerdere mensen maar niet online!

    4. Wat is je favoriete game?
    Pro Evolution Soccer

    6. Wat is de stomste game die je kent?
    Barbie en Rapunzel

    5. Hoe zie jij games in de toekomst?
    Ik denk dat games in de toekomst nóg veel populairder worden, ik denk ook dat games steeds mooier worden. Maar helaas ook dat veel mensen er aan verslaafd raken en niks anders meer doen dan de hele dag gamen..



Plaats een reactie